Szkolenia
...życie jest nauką, nauka przynosi zmiany, zmiany określają kierunek działania...
- stanowiskowe i serwisowe (zgodnie z procedurami i filozofią firmy, uzupełnianie się w pracy)
- usługowe (np. zintegrowany program usługowy, zarządzanie jakością usług, system bezpieczeństwa w procesie świadczenia usług)
- handlowo-ofertowe (konstruowanie cen, usług hotelowych, gastronomicznych i usług SPA)
- marketingowe (np. jak opracować dobry plan marketingowy w integracji ze wszystkimi usługami hotelu, efektywne zarządzanie marketingiem)
- jakościowe (np. system i sposoby zarządzania reklamacjami)
- standaryzacja usług wewnątrz hotelu i restauracji (procedury stanowiskowe, zakresy zadań, systemy weryfikacji przestrzegania standardów i procedur)
- menedżerskie (np. system zarządzania operacyjnego, kontroling zarządczy, zarządzanie czasem pracy), i kreowanie liderów bo...
...menedżerów się zatrudnia, a o liderów zabiega...
[K&P Zbigniew Kowalski]