WARSZTATOWE SZKOLENIA IN COMPANY
WARSZTATOWE SZKOLENIA IN COMPANY
Wielkimi krokami zbliża się koniec roku, a wraz z nim okres tworzenia przyszłorocznych strategii i planów marketingowych. To idealny moment, aby zaktualizować swoją wiedzę, zapoznać się z nowymi trendami marketingowymi, odświeżyć swoje spojrzenie na proces sprzedaży i zapoznać się z nowym podejściem do marketingu klasycznego.
Wszystkich otwartych na nowoczesną wiedzę, efektywne przykłady i inspiracje, zapraszamy do udziału w innowacyjnych i praktycznych szkoleniach warsztatowych in company realizowanych przez Hotel Marketing Group oraz Polską Akademię Gościnności.
Jeżeli chcesz:
- poznać nowoczesne techniki i narzędzia marketingowe, które przełożą się na poprawę wyników sprzedażowych i zyskowności Twojego obiektu,
- zwiększyć zaangażowanie personelu w osiąganie założonych budżetowo prognoz sprzedażowych oraz podnieść jego kompetencje,
- jeżeli szukasz praktycznych rozwiązań oraz szkoleń skrojonych na miarę potrzeb Twojego obiektu,
przeanalizuj nową ofertę szkoleniową Polskiej Akademii Gościnności:
1. Jak zapewnić wyższą sprzedaż usług Twojego hotelu?
2. Nowoczesne techniki marketingowe a zrównoważona taktyka marketingowa w Twoim hotelu.
Szkolenia są adresowane do obiektów, które szukają nowych narzędzi marketingowych i sprzedażowych, gwarantujących realizację przyjętego prospektu sprzedaży oraz obłożenia. Szczegółowy program szkolenia jest każdorazowo dopasowany do profilu oraz specyfiki obiektu (hotel miejski, konferencyjny, historyczny, pobytowy oraz wellness & spa).
Pełna oferta szkoleniowa jest dostępna na stronie www.hospitality-knowhow.com.
Więcej informacji uzyskasz również mailowo i telefonicznie:
tel./fax: (12) 633 62 20
kom.: 601 678 450
e-mail: info@hospitalityroyal.com.